V obchode jednoducho treba byť ostražitý.
„Predajcovia vedia o nás a o tom, ako uvažujeme možno často viac ako my sami. Preto by som v obchodoch nebral nič ako náhodu a skôr predpokladal, že väčšina vecí v obchode bola nadizajnovaná zámerne tak, aby zvýšila predaj. Rozhodne však pomáha ostražitosť a nenakupovanie zbrklým a nedôsledne uváženým spôsobom,“ upozorňuje Pavlovský.
Opisuje, že na základe pravidiel behaviorálnej ekonómie môžeme medzi najzraniteľnejšie skupiny patriť všetci, keďže naša náchylnosť na obalamutenie závisí od dôkladnosti uvažovania a usudzovania v danom momente.
Odporúča sa tiež, aby sme potraviny nenakupovali na prázdny žalúdok, keďže sme vtedy viac náchylní kúpiť aj nepotrebné veci.
01 - Modified: 2024-07-02 14:59:53 - Feat.: - Title: Beljajevova Tatravagónka hlási rekordný obrat a násobné zisky. Duslo sa prepadlo do hlbokej straty
02 - Modified: 2024-07-02 09:34:22 - Feat.: - Title: HN24: Čistý zisk Revolutu vzrástol vlani na 395 miliónov eur
03 - Modified: 2024-07-02 07:45:46 - Feat.: - Title: Inside Out 2 je jedným z najlepšie zarábajúcich animákov všetkých čias. Jeho tržby presiahli miliardu
04 - Modified: 2024-07-01 08:28:30 - Feat.: - Title: Eset mal vyššie tržby o desiatky miliónov eur, najviac z Japonska
05 - Modified: 2024-06-04 11:09:33 - Feat.: - Title: Dánsky lodný gigant dosiahne vyššie zisky. Pomohol mu silný dopyt a nebezpečná kríza