nakupovanie, obchodné centrumDreamstime
StoryEditor

Čo upúta náš zrak?

27.01.2018, 23:00
Je naším najdôležitejším zmyslom.

Využiť zmysly je obľúbená cesta, ktorou sa predajcovia vydávajú. Fungujú totiž podprahovo a aj keď nechceme, ich aktivovaniu zabrániť nevieme. Jedným z najdôležitejších zmyslov, na ktorý pôsobia, je zrak, práve vďaka ktorému necháme v obchode niekedy viac ako sme pôvodne plánovali.

Ovplyvňuje tak napríklad farbu produktu, ktorá so sebou nesie istý emočný nádych. Napríklad červená sa vždy bude spájať s výpredajmi, lebo ako farba má stimulovať ľudí k činnosti.

Štúdie tiež zistili, že čašníčky oblečené v červenej farbe dostávali väčšie sprepitné či táto farba povzbudzovala k väčšiemu nákupu online.

Čierna sa naopak asociuje s vyššími cenami a luxusom.

01 - Modified: 2024-07-02 14:59:53 - Feat.: - Title: Beljajevova Tatravagónka hlási rekordný obrat a násobné zisky. Duslo sa prepadlo do hlbokej straty 02 - Modified: 2024-07-02 09:34:22 - Feat.: - Title: HN24: Čistý zisk Revolutu vzrástol vlani na 395 miliónov eur 03 - Modified: 2024-07-02 07:45:46 - Feat.: - Title: Inside Out 2 je jedným z najlepšie zarábajúcich animákov všetkých čias. Jeho tržby presiahli miliardu 04 - Modified: 2024-07-01 08:28:30 - Feat.: - Title: Eset mal vyššie tržby o desiatky miliónov eur, najviac z Japonska 05 - Modified: 2024-06-04 11:09:33 - Feat.: - Title: Dánsky lodný gigant dosiahne vyššie zisky. Pomohol mu silný dopyt a nebezpečná kríza
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
03. júl 2024 05:21