StoryEditor

Päťdesiatpercentný podiel domácich výrobkov v letákoch

05.04.2019, 00:00

Polovičný podiel slovenských výrobkov v propagačných materiáloch obchodníkov bol jedným z dôvodov, prečo sa prezident Kiska rozhodol vrátiť zákon poslancom na opätovné prerokovanie.

Z ustálenej európskej judikatúry totiž vyplýva, že opatrenie je v rozpore s pravidlami voľného pohybu tovaru na spoločnom trhu Únie.

V praxi by to teda mohlo vyzerať tak, že letáky budú musieť byť na 50 percent naplnené domácou produkciou ovocia aj zeleniny aj v zimnom období, keď jej je na Slovensku nedostatok a keď rastie spotreba tropických druhov ovocia.

01 - Modified: 2024-05-14 13:00:53 - Feat.: - Title: Potraviny na Slovensku lacnejú. Tento trend by mohol pokračovať, predpovedajú analytici 02 - Modified: 2024-05-14 13:23:20 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Biedronka má na Slovensku vytypovaných prvých osem lokalít. Bude aj v satelite pri Bratislave 03 - Modified: 2024-05-14 16:51:20 - Feat.: - Title: Mlieko, syry či vajcia opäť zlacneli. Analytici načrtli ďalší cenový vývoj pri potravinách 04 - Modified: 2024-05-14 08:57:34 - Feat.: - Title: Inflácia je najnižšia za posledné tri roky, zvýšilo ju vládne opatrenie. Rast cien potravín sa zastavil 05 - Modified: 2024-05-11 12:30:00 - Feat.: - Title: Čoraz viac ľuďom sa v dospelosti objavuje alergia na potraviny. Čo sa to s nami deje a prečo je za tým aj prílišná hygiena?
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
15. máj 2024 22:23