StoryEditor

NCZI posilňuje zákaznícku infolinku. Denne obslúžia tisícky požiadaviek

09.08.2021, 13:54
Autor:
tasrtasr
K súčasným 28 operátorom NCZI postupne pribudne ďalších 20 zaškolených pracovníkov z externej firmy.

Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) začalo od pondelka posilňovať infolinku svojho call centra.

K súčasným 28 operátorom NCZI postupne pribudne ďalších 20 zaškolených pracovníkov z externej firmy. Informovala o tom Alžbeta Sivá, hovorkyňa NCZI.

"NCZI sa od začiatku leta stretáva s mnohými podnetmi od občanov, ktoré sa týkajú hlavne digitálnych COVID preukazov EÚ. Pred viac ako dvomi týždňami sme vytvorili operačné stredisko, ktoré spracováva a rieši podnety od občanov. Veríme, že aj posilnenie samotného call centra prispeje k rýchlejšiemu servisu pre občanov," uviedol generálny riaditeľ NCZI Pavol Capek.

NCZI začalo spoluprácu s externou firmou CrystalCall.

Call centrum NCZI je k dispozícii každý deň od 8.00 h do 20.00 h, operátori denne obslúžia približne 3000 požiadaviek.

"Priemerný čas hovoru sa pohybuje v rozpätí od šiestich do ôsmich minút v závislosti od požiadavky volajúceho. Veľmi často sa stáva, že operátor počas hovoru vybaví aj viacero volajúcich, najmä ak ide o rodinných príslušníkov," zhrnul Capek.

01 - Modified: 2024-05-30 11:33:17 - Feat.: - Title: Modernizácia infraštruktúry eZdravia môže začať. Čo podľa lekárov (ne)funguje? 02 - Modified: 2024-05-14 17:14:33 - Feat.: - Title: Riaditeľ IT z Dôvery: eRecept sme pripravili a spustili za pol roka, zbavili sme sa miliónov papierov 03 - Modified: 2024-04-12 07:30:12 - Feat.: - Title: Študenti LF UK sa budú vzdelávať v elektronickom zdravotníctve 04 - Modified: 2024-03-15 12:48:06 - Feat.: - Title: Ministerstvo podporilo úhradu bezbolestnej kolonoskopie 05 - Modified: 2024-01-23 08:50:40 - Feat.: - Title: ZAP a SVLS kritizujú pripravovanú podobu eObjednania
menuLevel = 2, menuRoute = zdn/spravy, menuAlias = spravy, menuRouteLevel0 = zdn, homepage = false
01. jún 2024 11:38