StoryEditor

Stačili tri dni. A táto reklama je hitom internetu

01.02.2014, 16:49
Autor:
redred
Reklamu svetového pivovaru na Super Bowl videlo už takmer tridsať miliónov ľudí.

Mať čo najlepšiu reklamu. S takýmto cieľom idú veľké svetové spoločnosti do najprestížnejšieho športového sviatku v Amerike, Super Bowlu (finálový duel ligy v americkom futbale). Aj preto spoločnosti zverejňujú svoje spoty vopred na internete. Klip veľkého pivovaru so šteniatkom a koňmi videlo za tri dni už takmer 30 miliónov ľudí.

01 - Modified: 2006-01-01 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Predvolebná dôchodková lavína
01 - Modified: 2024-09-24 13:05:25 - Feat.: - Title: Slováci dali na hazard miliardu. Navrhujeme obmedziť reklamu, spôsobuje rozvrat rodín, znie z KDH 02 - Modified: 2024-09-24 09:07:31 - Feat.: - Title: Ženy uverili, že si s nimi píše Brad Pitt, ktorý im sľuboval lásku. Podvodníci od nich takto vylákali 325-tisíc eur 03 - Modified: 2024-09-20 20:28:46 - Feat.: - Title: Francúzske mediálne skupiny chcú žalovať Google pre postupy v online reklame. Žiadajú miliardu eur 04 - Modified: 2024-09-10 10:00:00 - Feat.: - Title: Apple natáčal reklamu na nové zariadenia aj u susedov. Poznáte tieto české lokality? 05 - Modified: 2024-09-05 12:22:34 - Feat.: - Title: Izolovaný kmeň v Amazónii prvýkrát vyskúšal internet. Od základov sa im zmenil život, takto teraz vyzerá ich svet
menuLevel = 2, menuRoute = style/tech, menuAlias = tech, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
27. september 2024 09:49