Vladimír Janček, marketingový riaditeľ organizácie majstrovstiev sveta 2019 na Slovensku, pre HN.
Nie je výška predpokladanej návštevnosti 450-tisíc divákov príliš ambiciózny počet?
Je pre nás dôležité mať cieľ. Tým, že v roku 2011 bolo to číslo 406-tisíc, tak tentoraz sme si dali ambicióznejšiu métu. Tým chceme ukázať, že Slovensko je hokejová krajina a ľuďom v nej na hokeji záleží.
V porovnaní s posledným šampionátom na Slovensku chcete marketingom prilákať viac ľudí zo zahraničia. Ako?
Veľmi dobrým ukazova...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-06-14 11:05:40 - Feat.: - Title: Mojim predchodcom chýbala dávka odvahy. Súčasný stav je neudržateľný, tvrdí šéf našej najväčšej nemocnice
02 - Modified: 2024-06-13 11:13:41 - Feat.: - Title: Pre slovenské firmy sme bránou do Nemecka, tvrdí pre HN Birgit Reiter-Braunwieser z Austrian Business Agency
03 - Modified: 2024-06-13 07:10:26 - Feat.: - Title: Mesežnikov o výsledkoch eurovolieb: Charakter straníckej súťaže nahrával skôr Progresívnemu Slovensku a Smeru
04 - Modified: 2024-06-11 09:03:29 - Feat.: - Title: Ako treba investovať a na čo si treba dávať pozor? Odborník upozorňuje na dôležité úskalia (rozhovor)
05 - Modified: 2024-06-10 09:42:36 - Feat.: - Title: V niektorých štátoch daň z cukru stihli zrušiť. Prináša to aj negatívne efekty, tvrdí expert pre HN