StoryEditor

Slovenský trh je na vlastné značky malý

10.02.2014, 23:00
„Pokusy o vlastný brand u nás po krátkom čase zlyhali,“ hovorí Tomáš Bel, šéf siete EXIsport.

Tomáš Bel, šéf siete EXIsport

Existuje pravidlo, ktoré vopred rozhoduje o úspechu „súkromnej“ športovej značky?
Konkurencia v športe a vo voľnočasovom tovare neustále stúpa. Športovci využívajú najmä svoju mediálnu hodnotu na spoluprácu s iným partnerom, s ktorým rozbehnú svoj brand. Určite tomu pomáhajú sociálne siete, celosvetová dostupnosť informácií a globalizácia. Športovec, ktorý fascinuje, je vlastne produktom, s ktorým sa dá úspešne obchodovať a z ktorého sa dá urobiť značka, ktorá zaujíma spotrebiteľov.  

Otázka teda znie, či sa uživí...
Väčšina športovcov si hľadá partnera, ktorý už vlastní v...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2006-01-17 06:44:00 - Feat.: 0 - Title: Nemecký energetický koncern E.ON uvažuje o dovoze plynu z Iránu
menuLevel = 1, menuRoute = prakticke-hn, menuAlias = prakticke-hn, menuRouteLevel0 = prakticke-hn, homepage = false
29. september 2024 04:17