V piatok sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v obchodne podstatnej cieľovej skupine divákov medzi 12-54 rokov nový podvečerná kuchárska šou Bez servítky. Tá celý týždeň síce podávala priemerné výsledky, no piatkovou epizódou sa jej podarilo zabodovať.
V univerzálnej cieľovej skupine všetkých divákov nad 12 rokov jej titul najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa dokázala zobrať premiéra zábavnej šou Milujem Slovensko, ktorú v prime time vysielal prvý kanál RTVS.
Bez servítky dosiahla u komerčného publika rating 6,2 percenta a podiel na trhu 25,3 percenta. Jej priama konkurencia za ňou nečakane zaostala, keď denný romantický seriál Mama na prenájom nečakane prišiel o divákov. Podvečerný seriál si štandardné drží svoje výkony, ale v piatok ich teda nečakane stratil.Bežne sa denný romantický počin Markízy hýbe ratingom okolo 7 percent, pričom už viackrát dokázal vyskočiť ešte vyššie. No tentoraz uhral len 5,6 percenta a trhový podiel mu išiel na 23 percent.
Zábavno-súťažná šou na RTVS Traf to! získala žalostný 4,2 percentný podiel na trhu.
Prekvapivo klesol Mame na prenájom aj počet divákov v univerzálnom publiku. Seriál dokáže prilákať ku obrazovkám okolo 400 tisíc divákov nad 12 rokov, no v piatok pocítil odliv od obrazoviek až 50 tisíc sledujúcich (359 tisíc). Bez servítky si dokázala udržať priemer divákov pri obrazovkám z celého týždňa, no aj to jej stačilo, aby zdolala Mamu na prenájom.
Zostáva vám 85% na dočítanie.