StoryEditor

TV víkend: Piatok a sobotu večer berie útokom RTVS, Markíza valcuje nedeľu s tanečnou šou

20.03.2023, 15:42

V piatok sa prebralo Bez servítky. Po nečakom odlive divákov od Mamy na prenájom uchmatlo pre seba titul najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa u mladšieho publika.

V piatok sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v obchodne podstatnej cieľovej skupine divákov medzi 12-54 rokov nový podvečerná kuchárska šou Bez servítky. Tá celý týždeň síce podávala priemerné výsledky, no piatkovou epizódou sa jej podarilo zabodovať.

V univerzálnej cieľovej skupine všetkých divákov nad 12 rokov jej titul najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa dokázala zobrať premiéra zábavnej šou Milujem Slovensko, ktorú v prime time vysielal prvý kanál RTVS.

image

Bez servítky.

Bez servítky dosiahla u komerčného publika rating 6,2 percenta a podiel na trhu 25,3 percenta. Jej priama konkurencia za ňou nečakane zaostala, keď denný romantický seriál Mama na prenájom nečakane prišiel o divákov. Podvečerný seriál si štandardné drží svoje výkony, ale v piatok ich teda nečakane stratil.

Bežne sa denný romantický počin Markízy hýbe ratingom okolo 7 percent, pričom už viackrát dokázal vyskočiť ešte vyššie. No tentoraz uhral len 5,6 percenta a trhový podiel mu išiel na 23 percent.

Zábavno-súťažná šou na RTVS Traf to! získala žalostný 4,2 percentný podiel na trhu.   

Prekvapivo klesol Mame na prenájom aj počet divákov v univerzálnom publiku. Seriál dokáže prilákať ku obrazovkám okolo 400 tisíc divákov nad 12 rokov, no v piatok pocítil odliv od obrazoviek až 50 tisíc sledujúcich (359 tisíc). Bez servítky si dokázala udržať priemer divákov pri obrazovkám z celého týždňa, no aj to jej stačilo, aby zdolala Mamu na prenájom.

image

Mama na prenájom.

...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 12:02