StoryEditor

Mama na prenájom znovu na čele, Dunaj tesne zdolal Nemocnicu. Tá prišla o desatinu divákov

01.02.2023, 15:02
Autor:
michmich

Celkovo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si v utorok pozrelo večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie.

Podvečerný seriál Mama na prenájom si podmanil divákov televízie Markíza aj v utorok 31. januára 2023. V hlavnej, obchodne najdôležitejšej cieľovej skupine 12-54 sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa a zároveň aj divácky najúspešnejším seriálom v rámci včerajšej ponuky všetkých slovenských staníc.

image

VO včerajšej časti mama na prenájom sa objavila aj Beata Dubasová.

Nový romantický seriál dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 včera od svojho štartu tretí najvyšší rating 7,2 percenta a štvrtý najlepší trhový podiel 27,8 percenta. Televízia Markíza sa pochválila, že je romantická podvečerná novinka najviac boduje medzi mladými diváčkami vo veku od 15 do 24 rokov, kde si v čase vysielania seriál zabezpečil podiel na trhu až 45,8 percent.

A ako dopadla priama konkurencia tohto seriálu? Zábavno-kuchárska šou Bez servítky dosiahla v komerčnej cieľovke trhový podiel 21,9 percenta a zábavno-súťažná šou na Jednotke Traf to! si pripísal podiel na trhu len 4,8 percenta.  

image

Bez servítky.

Mamu na prenájom si v utorok vychutnalo celkovo 391-tisíc divákov starších ako 12 rokov, šou Bez servítky si zaplo v unvierzálnej cieľovke 378 tisíc divákov a Traf to! sledovalo 176 tisícové publikum. 

image

traf to sleduje v priemere okolo 17é tisíc divákov.

Večerný program v prime time bol oveľa viac vyrovnanejší, a hlavné ťaháky komerčných staníc išli doslova plece popri pleci. Kým rodinná sága Dunaj, k vašim službám v cieľovej skupine 12-54 tesne zdolala Nemocnicu, tá jej to zas tesným víťazstvom vrátila v univerzálnej cieľovke všetkých divákov nad 12 rokov (zohľadnuje pri obrazovkách aj staršie publikum ako 54 rokov).

V komerčnej cieľovke 12-54 si siedma premiérová epizóda dobového seriálu TV Markíza zapísala rating 6,7 percenta a trhový podiel 21,2 percenta. Lekársky seriál Nemocnica na TV Joj uhral o 0,3 percentuálneho bodu nižší rating, teda 6,4 percenta a podiel na trhu mu išiel na 20,1 percenta. 

image

Dunaj, k vašim službám.

Dunaj pritiahol k obrazovkám celkovo 405-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v porovnaní s predchádzajúcou epizódou získal na svoju stranu ďalších 5-tisíc divákov. Nemocnica zdolala v univerzálnej cieľovke Dunaj o 14 tísíc divákov, keď si ju zaplo 419 tisícové publikum.

No kým Dunaj sledovalo oproti predchádzajúcej časti o 5 tisíc divákov viac, tak Nemocncia stratila desatinu divákov. Oproti predchádzajúcej epizóde stratila až 46 tisíc divákov. 

image

Zažíva silný boj o každého diváka s Dunajom.

Celkovo najsledovanejšími programami dňa v cieľovej skupine 12-54 sa v utorok so zhodným ratingom stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 8,8 percenta/podiel na trhu 29,6 percenta) a Počasie (rating 8,8 percenta/trhový podiel 28,3 percennta). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo prvenstvo aktuálnemu Počasiu s 535-tisíc divákmi.

Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si v Televíznych novinách nenechalo ujsť 531-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Zároveň to boli jediné dva programy z ponuky celého dňa, ktoré dokázali prilákať ku obrazovkám viac ako polmiliónové publikum. 

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 22:56