StoryEditor

Pri personalizácii je doležitá efektívna komunikácia so zákazníkmi (Anketa Stratégií)

24.10.2023, 11:24
Autor:
redred
  • Aké dáta potrebujete a aj využívate pre čo najlepšie zacielenie reklamy?
  • Prečo je vo všeobecnosti výhodné pristupovať poctivo k personalizácii, aké sú jej výhody a riziká?
  • Odpovedali nám zástupcovia digitálnych agentúr. 
  • Tomáš Varga: Na optimálne zacielenie reklamy využívame rôzne dáta vrátane demografických údajov, online správania používateľa, histórie nákupov a interakcií s našimi marketingovými kampaňami. 
  • Adam Halagan: Personalizácia komunikácie je dôležitým faktorom, či už pri e-commerce alebo lead generation projektoch.
  • Veronika Matúšková: Pri interných kampaniach využívame najmä publiká ako majitelia vernostnej karty či zákazníci, ktorí nakúpili počas akciovej kampane.
  • Anketa je súčasťou špacializovanej ročenky Výkonnostné agentúry 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku

image

Veronika Matušková, Performics

Veronika Matúšková

Performics

Pre náš TOP klienta z elektrosegmentu využívame personalizáciu pri väčšine kampaní. Návštevníci, prezerajúci si značku, kategóriu alebo produkt a ešte nenakúpili. Ďalej vďaka databáze interných dát od klienta sa vieme dostať k špecifickejším publikám, ktoré nám prinášajú aj lepšiu výkonnosť. Ide o dáta zákazníkov, ktorí nakúpili konkrétne produkty, kategórie alebo značky.

A v neposlednom rade využívame najmä pri interných kampaniach publiká ako majitelia vernostnej karty či zákazníci, ktorí nakúpili počas akciovej kampane. Pri personalizovanom cielení je dobré si dať pozor na to, aby sme sa výhradne nespoliehali iba na aktuálnych zákazníkov a ľudí, ktorí poznajú web, ale okrem nich cielili aj na širšie publikum.

image

Peter Šándor, Hype

Peter Šándor

Managing director

Hype

Personalizácia na úrovni cielenia je čoraz komplikovanejšia kvôli limitácii zo strany GDPR. Využívame však rôzne customer listy a remarketingové publiká. Tie vieme segmentovať na základe navštívených podstránok, času zotrvania na stránke či hĺbky skrolovania. Publiká segmentujeme aj na základe dopozerania kampaňových videí, engagementu s príspevkami...

image

Marcel Milo, Groow

Marcel Milo

CEO, Co-Owner

Groow

Profilujeme sa ako dátoví špecialisti, takže aj náš prístup ku kampaniam je data-driven. Samozrejme, zbierame rôzne typy dát z webu klienta, z kampaní, ale používame aj externé zdroje a zapájame ich do nášho datasetu. Výhodou sú napríklad vyššie CTR, nižšie ceny za prekliky, čo v konečnom dôsledku zefektívňuje celú kampaň a zároveň prináša lepšie vnímanie značky u zákazníka.

Rizikom pri extrémnej personalizácii môže byť postupné zmenšovanie publík až na úroveň znechutenia zákazníka, keď je neustále bombardovaný tým istým inzerentom. Preto s personalizáciou narábame s rozumom a vždy dôsledne zvažujeme mieru nasadenia.

image

Tomáš Varga, GoUp Online Agency...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-02-26 08:47:24 - Feat.: - Title: Visibility 360 Group rozšírila svoje portfólio o agentúru TIME.is COMMUNICATION 02 - Modified: 2024-01-24 14:09:35 - Feat.: - Title: Riskujte. Neúspech je len súčasťou cesty k úspechu 03 - Modified: 2023-12-12 11:08:21 - Feat.: - Title: Kvalitná produkcia nezachráni nekvalitnú ideu, zhodujú sa zástupcovia produkčných spoločností 04 - Modified: 2023-11-22 13:06:29 - Feat.: - Title: Tony Paluš: Splnil som si tínedžerský cieľ a za krátku dobu som nabral veľa skúseností z digitálneho marketingu 05 - Modified: 2023-11-09 07:19:39 - Feat.: - Title: Chcela by som viac prichádzať s neštandardnými pohľadmi a rozbíjať zaužívané spôsoby myslenia
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 04:31