StoryEditor

Anketa Stratégií: Programmatická reklama už prekračuje tradičné bannerové formáty

13.10.2023, 11:03
Autor:
redred
  • Dnes sa netýka už iba štandardnej bannerovej reklamy, ale aj nových formátov. Aký prístup k programmatickému nákupu sa vám ukazuje ako najefektívnejší?
  • Ktoré formáty najčastejšie nakupujete a s ktorými experimentujete?
  • Aké výzvy stoja pred programmatikom do ďalšieho obdobia?
  • Na tieto otázky sme sa pýtali zástupcov digitálnych agentúr. 
  • Martin Kušnír: V rámci programmatického nákupu sa nám osvedčuje kombinácia vhodného publika a prémiovejších formátov, ktoré sú výrazne viditeľnejšie.
  • Veronika Zábrženská: Najväčšou výzvou je pre nás produktový a dynamický remarketing cez programmatické platformy.
  • Michal Greguš: Ako najefektívnejší sa nám ukazuje prístup kombinácie videí a bannerov.
  • Anketa je súčasťou špacializovanej ročenky Výkonnostné agentúry 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku

image

Michal Greguš, Invelity

Michal Greguš

Co-CEO & Team Leader

Invelity

Ako najefektívnejší sa nám ukazuje prístup kombinácie videí a bannerov. Tieto formáty aj najčastejšie nakupujeme, prípadne ich doplníme aj o HTML5 formát animovaných bannerov. V kampaniach sa snažíme čo najviac využívať first party data a robíme si tiež hĺbkový prieskum cieľovky, aby sme ju zasiahli aj vďaka možnostiam programmaticu čo najefektívnejšie. A čo sa týka výziev, tak určite je to cookieless doba či meranie dosahu a frekvencie na úrovni používateľa.

image

Veronika Zábrženská, Performics

Veronika Zábrženská

Digital Director

Performics

Najväčšou výzvou je pre nás produktový a dynamický remarketing cez programmatické platformy. Portfólio našich klientov je orientované na výkon, čo si vyžaduje aj hľadanie unikátnych riešení mimo štandardných platforiem, ktorých potenciál sa pomaly napĺňa.

Programmatické šablóny nám umožňujú odlíšiť sa vo vyskladaní špeciálnych prvkov v kreatíve, dávajú priestor na unikátne riešenia, na ktoré vieme nadviazať aj personalizované cielenia, a zároveň nie sme obmedzení kreatívnou agentúrou, čo zefektívňuje procesy.

image

Peter Šándor, Hype

Peter Šándor

Managing director

Hype

Využívame ju primárne na brandové kampane – má lepší nákup prémiových placementov a kvalitnejšie meranie vizibility. Taktiež možnosť využitia neštandardných formátov, ktoré Google neponúkne. Vieme tak zvýšiť CTR a zapamätateľnosť. Z neštandardných formátov sú to rôzne interaktívne formáty, dotazníky a formuláre pri leadových kampaniach.

image

Marcel Milo, Groow

Marcel Milo

CEO, Co-Owner

Groow

Programmatic u nás využívame dvomi spôsobmi. Pre podporu brand awareness, keď využívame vizibilné formáty, často aj s interaktívnymi prvkami na podporu engagementu k publiku. ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-02-26 08:47:24 - Feat.: - Title: Visibility 360 Group rozšírila svoje portfólio o agentúru TIME.is COMMUNICATION 02 - Modified: 2024-01-24 14:09:35 - Feat.: - Title: Riskujte. Neúspech je len súčasťou cesty k úspechu 03 - Modified: 2023-12-12 11:08:21 - Feat.: - Title: Kvalitná produkcia nezachráni nekvalitnú ideu, zhodujú sa zástupcovia produkčných spoločností 04 - Modified: 2023-11-22 13:06:29 - Feat.: - Title: Tony Paluš: Splnil som si tínedžerský cieľ a za krátku dobu som nabral veľa skúseností z digitálneho marketingu 05 - Modified: 2023-11-09 07:19:39 - Feat.: - Title: Chcela by som viac prichádzať s neštandardnými pohľadmi a rozbíjať zaužívané spôsoby myslenia
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 17:55