StoryEditor

AI a strojové učenie zvyšuje nielen efektivitu práce, ale dosahuje aj výkonnostné ciele klientov (Anketa Stratégií)

10.10.2023, 15:33
Autor:
redred
  • Ako sa mení práca vo vašej agentúre pod vplyvom týchto technologických inovácií?
  • Ktoré nástroje vám dávajú zmysel a ktoré sa ukazujú ako nepotrebné, zmätočné?
  • Na tieto otázky odpovedajú zástupcovia digitálnych agentúr. 
  • Peter Šándor: AI nám pomáha zvyšovať efektivitu práce v agentúre. Skúšame viaceré promty pre chat GPT, ktorý vie pomôcť pri textoch v reklamách ale aj pri získaní nápadov.
  • Marcel Milo: U nás v agentúre máme povinné používanie ChatGPT u accountov aj u digitálcov, ktorí priamo pracujú s kampaňami.
  • Martin Kušnír: Moderné AI nástroje nám pomáhajú aj v tvorbe základných textov či grafických úprav a dokážu tak ušetriť hodiny práce, ktorú vieme využiť na ďalšie projekty.
  • Anketa je súčasťou špacializovanej ročenky Výkonnostné agentúry 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku
image

Michal Greguš, Invelity

Michal Greguš

Co-CEO & Team Leader

Invelity

Je to pre nás stále veľká téma. Najmä nájsť praktické využitie v AI nástrojoch. Okrem ChatGPT používame ešte Fireflies či ďalšie grafické aplikácie ako mokker.ai a iné. Momentálne sa však snažíme v prvom rade identifikovať opakujúce sa činnosti a nájsť pre ne vhodné automatizačné prvky v požadovanej kvalite.

image

Samuel Kubus, Performics

Samuel Kubus

PPC špecialista

Performics

V našej agentúre sa práca podstatne mení vďaka technológii AI a strojovému učeniu. AI sa stáva stredobodom našich marketingových stratégií, umožňuje efektívne analyzovať veľké množstvá dát, predpovedať správanie zákazníkov a optimalizovať kampane v reálnom čase. Mnohé nástroje založené na AI sa ukazujú ako mimoriadne hodnotné, naopak, niektoré nástroje môžu byť pre niektorých marketérov nepotrebné alebo dokonca zmätočné.

Neznamená to však, že na tieto nástroje treba do budúcnosti zanevrieť. AI a strojové učenie nám otvárajú nové možnosti v oblasti online marketingu, ale je dôležité nezabúdať na ľudský faktor a skúsenosti, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné vedenie každej kampane.

image

Peter Šándor, Hype

Peter Šándor

Managing director

Hype

AI nám pomáha zvyšovať efektivitu práce v agentúre. Skúšame viaceré promty pre chat GPT, ktorý vie pomôcť pri textoch v reklamách ale aj pri získaní nápadov. Rovnako sú nápomocné rôzne nástroje na úpravu grafiky, zatiaľ nie sú perfektné, ale veľmi rýchlo sa zlepšujú.

V rámci reklamných systémov, sa veľmi tlačí na strojové učenie, kampane, ktoré sú v podstate black boxom. Cieľom systémov je naozaj pomôcť inzerentom dosiahnuť ich ciele, problémom môže byť potreba vyššieho rozpočtu, aby sa dokázali kampane učiť a rovnako limitácia optimalizácie a možnosť zasahovať do kampaní.

image

Ján Laurenčík, Basta digital

J...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-02-26 08:47:24 - Feat.: - Title: Visibility 360 Group rozšírila svoje portfólio o agentúru TIME.is COMMUNICATION 02 - Modified: 2024-01-24 14:09:35 - Feat.: - Title: Riskujte. Neúspech je len súčasťou cesty k úspechu 03 - Modified: 2023-12-12 11:08:21 - Feat.: - Title: Kvalitná produkcia nezachráni nekvalitnú ideu, zhodujú sa zástupcovia produkčných spoločností 04 - Modified: 2023-11-22 13:06:29 - Feat.: - Title: Tony Paluš: Splnil som si tínedžerský cieľ a za krátku dobu som nabral veľa skúseností z digitálneho marketingu 05 - Modified: 2023-11-09 07:19:39 - Feat.: - Title: Chcela by som viac prichádzať s neštandardnými pohľadmi a rozbíjať zaužívané spôsoby myslenia
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 08:17