Slovak Telekom.
StoryEditor

Telekom v novej kampani posúva hranice nekonečna

19.09.2023, 09:47
Autor:
redred

Agentúra MUW Saatchi & Saatchi pripravila pre Slovak Telekom novú kampaň, v ktorej vyzýva ľudí, aby sa obklopili tým, čo ich nekonečne baví. 

Nekonečné paušály boli donedávna produktom vyššej cenovej kategórie, teda dostupné len pre určitú skupinu ľudí. Telekom teraz prináša nový rad nekonečných paušálov pre väčšie množstvo zákazníkov.

„Pri vymýšľaní spotu sme sa naplno ponorili do nekonečna a posúvania hraníc. A naša vlastná zvedavosť nás doviedla k tomu, ako by to asi vyzeralo, keby to nekonečno obsahu, ktoré sledujeme, prekročilo hranice mobilného telefónu a doslova nás obklopilo. Bohužiaľ, my si na takýto zážitok v skutočnom svete asi ešte počkáme, ale našich hrdinov sme to v spote nechali okúsiť. A bola to jazda!“ opisuje ideu kampane kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi, Jaroslav Vígh.

Posúvame hranice nekonečna s novými paušálmi

„Nekonečné paušály prinášajú ľuďom nekonečné možnosti. Keď vás nič neobmedzuje, necháte sa doslova pohltiť obľúbeným obsahom, až máte pocit, že ste jeho súčasťou. Ten pocit sa ťažko opisuje, ale myslím, že náš nový spot ho vystihol výborne,“ hovorí Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie.

Hoci sú v spote využité aj 3D efekty, scéna s monopostom bola reálne natočená. „Od začiatku sme v spote chceli driftujúcu formulu, ale ani sami sme neverili, že sa nám ju podarí získať a reálne natočiť. Produkcia však nezaváhala a my sme zrazu sedeli uprostred noci v obrovskom sklade, kde pár metrov od nás driftovala formula,“ približuje natáčanie epickej záverečnej scény senior copywriterka Zuzana Martiniaková.

O produkciu spotu sa postaral Hitchhiker Films spolu s režisérom Danom Dekanom. Za kamerou opäť stál Martin Chlpík. Kampaň dopĺňa aj kľúčový vizuál so symbolom nekonečna a v rôznych recutoch a formátoch sa objaví aj na sociálnych sieťach.

Vizitka kampane

Klient: Slovak Telekom – Slovak Telekom (Petra Novotná, Ivana Daučíková, Denisa Šindelárová, Michal Mrnčo)

Creative Director: Jaroslav Vígh

Copywriter: Ivana Polohová, Ivana Viteková, Zuzana Martiniaková, Sabina Lukáčová

Art Director: Tomáš Bánik, Matej Ježko, Veronika Holaňová

Unit Director: Tatiana Hrutková

Account Manager: Marián Zverbík, Zuzana Havranová

Stratég: Lenka Dzurendová

Produkcia: Hitchhiker Films

Réžia: Dano Dekan

Kamera: Martin Chlpík

Post-production: EKRAN

Sound Design: Samuel Jurkovič

Mediálna agentúra: Wavemaker

01 - Modified: 2024-04-22 12:58:31 - Feat.: - Title: Liga pre seniorov prichádza s premiérovou kampaňou 02 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom 03 - Modified: 2024-02-22 09:14:16 - Feat.: - Title: ČSOB v maratónskej komunikácii motivuje ľudí, aby nepozerali na výhovorky 04 - Modified: 2024-04-05 09:52:46 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2023: Pozrite si kompletné tabuľky a to, čo stálo za úspechom THIS IS LOCCO 05 - Modified: 2023-11-06 10:22:15 - Feat.: - Title: Zákazníkom je brand purpose ukradnutý. Hľadajú len kvalitnú službu či produkt za dobrú cenu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 14:30