Slovak Telekom.
StoryEditor

S Wow Wi-Fi zažijete skutočné pohodlie, hovorí Telekom v novej kampani

03.08.2023, 16:24
Autor:
redred

MUW Saatchi & Saatchi v najnovšom spote pre Telekom ponúka svojim zákazníkom vylepšenú Wow Wi-Fi, ktorej zriadenie nebolo nikdy pohodlnejšie.

Minulý rok operátor predstavil Wow Wi-Fi ako doplnkovú službu k pevnému internetu. Vďaka nej je pokrytý signálom doslova každý kút domácnosti. Služba však počas roka prešla výrazným vylepšením, s ktorým je jej objednanie a zriadenie teraz ešte pohodlnejšie.

Cez Telekom aplikáciu si zákazník jednoducho naskenuje pôdorys svojej domácnosti, sám si objedná príslušný balíček a už len sleduje stav objednávky a pohyb technika, ktorý mu Wow Wi-Fi príde nainštalovať. A práve atribút pohodlia sa stal ústredným motívom novej kampane. V nej vystupuje veľmi netradičný hrdina, s ktorým sa však dokáže takmer každý divák stotožniť.

Pohodlie je atribút, s ktorým sa v reklamnom brejku často stretávame. Aby sme vynikli, museli sme byť výraznejší. Inšpirovali nás aktuálne horúčavy a uvedomili sme si, že ak bude náš hlavný hrdina takmer nahý, mnohí diváci sa s ním v tieto dni stotožnia,“ hovorí o kampani kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi, Jaroslav Vígh.

Potrebovali sme vytvoriť produktový spot, ktorý predstaví vylepšenú službu Wow Wi-Fi a zdôrazní, že na jej získanie zákazník nemusí nikam chodiť a stačí mu na to Telekom aplikácia, v ktorej vybaví naozaj všetko. Neustále zdokonaľovanie služieb a ich jednoduché zriadenie sú našimi prioritami, pretože rešpektujeme potreby zákazníka, medzi ktoré nepochybne patrí aj domáce pohodlie,“ konštatuje Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie Slovak Telekom.

Okrem výrazného hlavného hrdinu celý spot sprevádza známy hit z roku 1980 od Daryl Hall & John Oates – You Make My Dreams, ktorý celému príbehu dodáva odľahčený nádych.

Hľadali sme song, ktorý v spote podčiarkne domácu pohodičku a prirodzene na ňu naladí aj diváka. Keď sme počuli refrén „You make my dreams come true“, vedeli sme, že to je ono. Veď zriadiť si takúto službu z domu, bez čakania v pobočke, je splnený sen,“ dodáva Zuzana Martiniaková, senior copywriterka agentúry.

Vizitka kampane

Klient: Slovak Telekom (Petra Novotná, Michal Mrnčo, Klaudia Linkeschová, Ondrej Mikuš, Denisa Šindelárová)

Creative Director: Jaroslav Vígh

Copywriter: Ivana Polohová, Zuzana Martiniaková, Sabina Lukáčová

Art Director: Eduard Drexler, Tomáš Bánik, Matej Ježko

Unit Director: Tatiana Hrutková

Account Manager: Zuzana Havranová, Marián Zverbík

Strategy Director: Kamil Charvát

Stratég: Lenka Dzurendová

Produkcia: Armada Films

Réžia: Roman Valent

Kamera: Martin Chlpík

Post-production: EKRAN

Sound Design: Vladimír „Bajko“ Bajnoci

Hudba: Daryl Hall & John Oates – You Make My Dreams

Mediálna agentúra: Wavemaker

01 - Modified: 2024-04-22 12:58:31 - Feat.: - Title: Liga pre seniorov prichádza s premiérovou kampaňou 02 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom 03 - Modified: 2024-02-22 09:14:16 - Feat.: - Title: ČSOB v maratónskej komunikácii motivuje ľudí, aby nepozerali na výhovorky 04 - Modified: 2024-04-05 09:52:46 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2023: Pozrite si kompletné tabuľky a to, čo stálo za úspechom THIS IS LOCCO 05 - Modified: 2023-11-06 10:22:15 - Feat.: - Title: Zákazníkom je brand purpose ukradnutý. Hľadajú len kvalitnú službu či produkt za dobrú cenu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 10:19