V novej kampani od Raja budete počuť aj hudobníka Porche Boy.
StoryEditor

Rajo v novej kampani cieli na proteínové produkty

03.05.2023, 10:05
Autor:
redred

Rajo prichádza v spolupráci s MARK BBDO s novou kampaňou ...a ideš!, ktorá je zameraná na zvýšenie atraktivity produktov Rajo Active Protein. 

Značka Rajo Active Protein mala hneď od svojho vzniku silnú marketingovú podporu. V roku 2017 uviedla spoločnosť Rajo TV spot s Matejom „Sajfom“ Cifrom v hlavnej úlohe. Sajfa sa stal ambasádorom značky aj v online komunikácii a spolupráca pokračovala až do roku 2021.

"V roku 2022 sme sa pustili do revitalizácie brandu v podobe redizajnu celého produktového radu a úpravy receptúry proteínových jogurtov. Trendy v dizajnoch aj v samotnom zložení nás priviedli k nevyhnutným zmenám. Fialovú farbu našich produktov sme vymenili za čiernu s dôrazom na čistý a moderný dizajn", vysvetlila základnú zmenu Eva Točková, marketingová manažérka zo spoločnosti Rajo.

Kampaň s využitím TikTok fenoménu 

Po prechode do nového dizajnu Rajo od apríla 2023 spúšťa novú marketingovú komunikáciu, ktorá má podporiť novú vizuálnu identitu značky, zvýšiť atraktivitu produktov Rajo Active Protein a rožšíriť cieľovú skupinu.

Tender na novú komunikáciu začiatkom roka 2023 vyhrala reklamná agentúra MARK BBDO s atraktívnym konceptom "...a ideš". Kreatívny riaditeľ MARK BBDO Boyo Dohnal hovorí ako vznikol koncept: "Na TIK-TOKu sme objavili fenomén, v ktorom tiktokeri vytvárali vlastné krátke videjká na chytľavú skladbu mladých slovenských reperov WENa a Porsche Boya. V pauze skladby sa Porsche Boy opýta - ‘tak čo, ešte mám ísť ďalej‘ a hneď si aj odpovie - ‘idem‘ a pokračuje v skladbe.

"Tento moment sa nám fantasticky hodil do komunikácie, pretože v zadaní boli tieto proteínové produkty pozicionované ako spoľahlivý parťák, ktorý ťa podporí, povzbudí. Tak sme si povedali, že to využijeme v komunikácii a vytvorili sme videá s tým istým princípom, iba sme proteínový nápoj vsunuli na správne miesto tak, aby sa produkt stal tým, ktorý ťa povzbudí ísť ďalej."

S chytľavou skladbou a videami zo športového prostredia sa budete stretávať v TV v podobe sponzorských odkazov a v online komunikácii. Svoje vlastné videjká na skladbu vytvoria v rámci spolupráce aj influenceri Simona Kozerawski, Nikola Nika Lehocká a Martin Klinčúch.

Videá pod taktovkou dvojice Roman Chrappa a Martin Miko vznikli tri - ľadový hokej, streetball a rope skipping (skákanie na švihadle). Voice over do spotov nahral samotný interpret skladby Porsche Boy.

image

Rajo v novej kampani s agentúrou MARK BBDO cieli na proteínové produkty.

Vizitka kampane: ...a ideš! 

Klient: Rajo - Eva Točková, Martina Štefančíková, Táňa Hybká, Lukáš Lučenič

Agentúra: MARK BBDO Bratislava

Strategy Planner: Marian Timoracký

Creative Director: Boyo Dohnal

Copywriter: Matúš Švirloch, Zuzana Michalíková

Art Director: Zuzana Moravcová

Account Manager: Kristína Halová

Režisér:  Roman Chrappa

Kamera:  Martin Miko

Produkcia: Globe Production

01 - Modified: 2023-11-29 14:42:21 - Feat.: - Title: Rajo sa mení na Meggle Slovakia
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. apríl 2024 17:28