StoryEditorAj my máme svoj pohľad na tendre, skicovné či feedback, hovoria zadávatelia o iniciatíve Férový tender
- Niektoré značky sa už podpísali pod túto iniciatívu, iné hovoria, že o nej počujú prvýkrát.
- V Stratégiách teraz dávame priestor zadávateľom, aby aj oni povedali, ako si prestavujú férový tender.
- Ktoré body uplatňujú štandardne a ktoré sú, naopak, pre nich neprijateľné?
- Prečítajte si postoje Slovak Telekom, Orange, O2, Uniqa, ČSOB, VÚB, SPP, PSS, Allianz a ďalších.
Z prostredia kreatívnych agentúr čoraz častejšie zaznievajú volania o potrebe viesť tendre férovo. Ako sa k tejto požiadavke stavajú samotní zadávatelia, ktorí sú priamo tvorcami podmienok tendra? Ktoré body sú pre nich kľúčové a ktoré absolútne neprijateľné?
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 98% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-09 07:58:32 - Feat.: - Title: Štefan Hric: Tendre sú pre eventovky vyčerpávajúce. Z časti si za to môžu aj agentúry, lebo poľavujú v kvalite
02 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom
03 - Modified: 2024-01-22 13:11:08 - Feat.: - Title: PSS svoju novú kampaň postavila na výrazných individualitách
04 - Modified: 2024-01-18 11:09:30 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra ponúka dobrý návod pre agentúry aj zadávateľov
05 - Modified: 2024-01-18 09:21:57 - Feat.: - Title: Novým riaditeľom UNIQA pre značku, marketing a komunikáciu je Jakub Drobec