BILLA kampaň Doba slovenská
StoryEditor

BILLA v novej kampani ukazuje dôležitosť vône pri kúpe potravín

06.06.2022, 10:24
Autor:
redred

Pokračuje tak v podpore projektu Doba slovenská.

Projekt Doba slovenská bola spustení pre dvomi rokmi a BILLA v rámci neho podporuje lokálnych pestovateľov a chovateľov.

V novej komunikačnej línii projektu BILLA stavila na dôležitosť vône, teda charakteristickej vlastnosti potravín, ktorú si zákazník všíma už v obchode. Vôňa je znakom kvality i čerstvosti. „Cieľom našej novej kampane Doba slovenská je poštekliť  v ľuďoch zmysly, ale najmä pocítiť hrdosť na slovenské produkty. S príjemnými vôňami sa stretávame po celý život a mnohé z nich objavujeme vďaka domácej kuchyni tvorenej slovenskými ingredienciami. To je hlavný dôvod, prečo chceme zákazníkov inšpirovať k tomu, aby sa zhlboka nadýchli lokálnych potravín,“ vysvetlila Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka BILLA.

Spoločnosť BILLA podporí novú komunikačnú líniu projektu Doba slovenská prostredníctvom TV spotov, vlastných online médií, sociálnych sietí, instore komunikácie, letákov aj PR.

V minulom roku si Slováci v našich predajniach zakúpili takmer 319 miliónov slovenských výrobkov. Nárast predaja sme zaznamenali najmä pri mäse a lahôdkach, ale ľudia si častejšie do nákupných košíkov vkladali aj slovenské pečivo či ovocie a zeleninu z domácich sadov. Slovenský pôvod má pritom v sezóne viac ako 55 % množstva ovocia a zeleniny v našich predajniach,“ povedala Albena Georgieva, prevádzková riaditeľka spoločnosti BILLA. Celkový obrat slovenských potravín sa v roku 2021 v porovnaní s rokom 2020 zvýšil o 1,9 milióna eur na takmer 326 miliónov eur. Slovenské výrobky sa prostredníctvom BILLA a jej privátnym značkám dostávajú aj do zahraničia, pričom ide najmä o bryndzu, klobásy, ovocné šťavy, sendviče, ale aj o hygienický sortiment.

01 - Modified: 2024-04-26 10:01:33 - Feat.: - Title: Billa má novú kampaň na svoju privátnu značku 02 - Modified: 2024-03-26 08:33:04 - Feat.: - Title: BILLA v novej kampani vyzýva Slovákov, aby neboli príliš skromní 03 - Modified: 2023-12-06 12:24:07 - Feat.: - Title: Čo si vkladáme do nákupných košíkov? Podľa prieskumu sa v potravinách vôbec nevyznáme 04 - Modified: 2023-12-04 12:41:08 - Feat.: - Title: Chceme byť pre našich zákazníkov viditeľní, hovorí marketingová riaditeľka Billy 05 - Modified: 2023-11-09 18:44:51 - Feat.: - Title: BILLA prichádza s novou kampaňou. Vyzýva Slovákov, aby neskrývali svoje kvality
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 14:50