StoryEditor

Nové reklamy spoločnosti HYZA poukazujú na časté predsudky k novinkám

27.04.2021, 09:00
Autor:
redred
Kreatívu kampane mala na starosti agentúra GALTON Brands a Laurinc Studio, ktoré spoty aj produkovalo.

HYZA priniesla v týchto dňoch na trh novinku, ktorou je produktová rada Sous-vide. Spracovanie mäsa touto metódou je časovo a technologicky náročnejšie, preto bolo doteraz známe najmä z reštaurácií. HYZA sa rozhodla ponúknuť predpripravené Sous-vide kuracie mäso aj priamo do slovenských kuchýň a spotrebiteľom dať možnosť  pochutiť si na chutnom a šťavnatom pokrme, ktorého príprava v domácnosti šetrí čas.

„Vnímame narastajúci dopyt po kvalitnom, čerstvom a chuťovo zaujímavom jedle, pri ktorého príprave nie je potrebné stráviť doma veľa času. V HYZA sme našli riešenie. Je ním nový sortiment kuracieho mäsa, ktoré sme predpripravili metódou Sous-vide a v atraktívnom obale ponúkli na pulty predajní. Spotrebiteľovi si po zakúpení produkt stačí iba rozbaliť a zapiecť,  čím ušetrí čas a získa chuťovo zaujímavé a kvalitné jedlo,” hovorí Marta Matúšová, marketingová špecialistka HYZA.

Novinku podporila go-to-market stratégiou a komunikačnou kampaňou so širokým media mixom. Východiskom kreatívneho konceptu sa stal insight založený na búraní stereotypov a strachu z neznámeho, ktorý spolu s brandingovou agentúrou GALTON Brands pripravil Daniel Laurinc z Laurinc Studio.

V kreatíve sme stavili na ideu tradičného strachu z nových vecí. Častokrát si hovoríme, že je to taká typická vlastnosť ľudí, kedy všetko nové a nepoznané hneď odsudzujeme. A na toto sme chceli poukázať aj v spotoch pre značku HYZA,” vysvetľuje režisér a spoluautor idey Daniel Laurinc.

Kreatívci vybrali štyri reprezentatívne sociálne skupiny, ktoré sú pre diváka ľahko vizuálne rozpoznateľné a vytvorili tak štyri príbehy, v ktorých hrá hlavnú úlohu jednoduchá príprava Sous-vide z jednotlivých častí kurčaťa. „Hlavný hrdina sa pri príprave svojho jedla stretáva s predsudkami a odsudzovaním okolia, ktoré sa mu ale nakoniec podarí prekonať. Chceli sme, aby mali spoty aj širší presah a vtipnou formou poukazovali na všadeprítomné odsudzovanie nepoznaného. Pritom stačí málo - trochu odvahy vykročiť zo svojej komfortnej zóny. Samozrejme, netýka sa to len jedla,” dopĺňa Daniel Laurinc.

Z produkčného hľadiska išlo o náročnú dvojdňovú výrobu s pomerne rozsiahlym komparzom a niekoľkými lokáciami. Podľa Viktora Šestáka, producenta spotov, bolo najnáročnejšie produkciu časovo optimalizovať: „Zásadné bolo produkciu aj samotné scenáre nastaviť tak, aby sa výroba zmestila do striktného produkčného plánu, kde nám išlo doslova o minúty. Okrem toho nám pandémia značne limitovala výber lokácií, a tak sme si napríklad internátnu izbu museli od základov vystavať.“

V dnešnej dobe väčšie produkcie komplikuje aj situácia s ochorením Covid-19. „Na našich výrobách je samozrejmosťou PCR testovanie celého štábu od režiséra, klienta, až po komparz. Na pľac sa nik bez negatívneho výsledku testu, staršieho ako 24 hodín, nedostane. Tento proces je časovo aj finančne náročný, no len vďaka tomu môžeme aj počas tejto kritickej doby pripravovať pre klientov plnohodnotné a hlavne bezpečné produkcie,“ dopĺňa Viktor Šesták.

Vizitka kampane:

Klient: HYZA a.s.
Agentúra: GALTON Brands
Creative directors: Jakub Čupka, Daniel Laurinc
Creative support: Ivan Horváth
Art director: Pavol Sloboda
Réžia: Daniel Laurinc
Producent: Viktor Šesták
DOP: Nick Kollár
Produkcia: Laurinc Studio
Hudba: Matia Lenická

01 - Modified: 2021-07-15 12:25:48 - Feat.: - Title: Luddo a Moya v novej reklame spoločne preskúmali, aké možnosti má ich paušál
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. máj 2024 12:34