Niektorí porotcovia mali túto aktivitu na sociálnych sieťach vyskúšanú, pre väčšinu však išlo o príjemné prekvapenie.
Agentúra TRIAD poslala do februárového Hodnotenia reklamy v Stratégiách viacero prác pre svojho veľkého klienta O2. Najväčšiu pozornosť si vyslúžila drobná aktivita na sociálnych sieťach Veštenie s Majou. A od poroty dostala perfektné body.
"Vytvorili sme prvé AI veštenie, kde najskôr umelá inteligencia rozozná obsah obrázku, potom podľa promptov vytvorí pozitívnu veštbu a na záver simuluje hlas Fera Joka. Každá veštba zároveň inšpiruje ľudí, aby dopriali niečo dobré aj iným a poslali darcovskú SMS."
Vizitka:
Kategória: Digital – social media
Klient: O2
Agentúra: TRIAD ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-11 14:26:58 - Feat.: 0 - Title: Selfpromo: Zaraguza sa porote páčila a postupuje do ročného finále
02 - Modified: 2024-03-11 14:53:12 - Feat.: 0 - Title: Online video: Vyhral Manifest Tatra banky, ale nebolo to najlepšie hodnotenie
03 - Modified: 2024-03-11 14:07:29 - Feat.: 0 - Title: Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu
01 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri
02 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo
03 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby
04 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov
05 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte