Strategie forum SNÍMKA: Hn KonferencieSNÍMKA: Hn Konferencie
StoryEditor

STRATEGIE FORUM, 19.10. 2023, Národný futbalový štadión Bratislava

08.02.2023, 15:39

image

partneri podujatia SNÍMKA: Hn Konferencie

SNÍMKA: Hn Konferencie

STRATEGIE FORUM je pokračovateľom úspešnej konferencie zameranej na český a slovenský mediálny a marketingový trh LOTE (Living on the edge).

Prináša top témy, ktoré hýbu svetom médií a marketingu. Konferencia je určená všetkým, ktorí ovplyvňujú komunikáciu značiek na našom trhu. A tiež všetkým, ktorým záleží na vlastnom biznise

Termín: 19.10. 2023

Miesto: Konferenčné priestory, Národný futbalový štadión Bratislava

Konferencia prvýkrát v histórií prebieha súčasne na troch pódiách!

1. pódium - Media power

9:00 – 10:00 Mediálna stratégia

Médiá si chcú ukrojiť čo najväčší diel z reklamného koláča. Mediálne agentúry a zadávatelia však potrebujú cieliť presne na svojho zákazníka a merať efektivitu reklamy. Kde sa tieto záujmy stretávajú?

  • Juraj Máťuš, obchodný riaditeľ TV Markíza
  • Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group
  • Karina Macíková, expert medií Slovak Telekom
  • Natália Vlk, obchodná riaditeľka Zenith 
  • Miriam Kittler, riaditeľka Media RTVS
  • František Vámoši, Media Account Director OMD
     

10:00 – 10:50 Dobre komunikujúci úrad je lacnejší úrad 

Štátnym inštitúciám občan často nerozumie. Ich komunikácia je komplikovaná, chladná, nejasná, weby neprehľadné.  Ako by sa mali marketovať úrady, aby získali konečne pozitívny imidž?

  • Natália Pindrochová, Úrad na ochranu oznamovateľov 
  • Juraj Droba, župan, predseda Bratislavského samosprávneho kraja
  • Michal Novota, poradca prezidentky Slovenskej republiky
  • Karol Wolf, owner Dynamic Relations 

10:50 – 11:10 Coffee Break

11:10 – 11:30 Reality check slovenského internetu

  • Dáša Karpelová a Matej Kolarovský, IAB Slovakia

11:30 – 12:10 Rádiá stále žijú

Trh ovládli dve skupiny. Je v rádiovom svete ešte priestor pre niekoho ďalšieho? Ako rádiá bojujú o poslucháča a ako o dôveru inzerentov?

  • Ivan Antala, generálny riaditeľ Bauer Media​
  • Rastislav Dutka, generálny riaditeľ Rádio Group
  • Mirka Brtková, offline media director, Mediabrands

12:10 – 13:00 Obed

13:00 – 14:00 Vo vydavateľstvách sa rozdávajú nové karty

Pred rokom ich zaskočila vysoká cena papiera. Aká je situácia dnes? Vidia publisheri svoju budúcnosť v printe, alebo sa všetko presunie do online? Digitálne predplatné je cestou k ekonomickej nezávislosti, prečo ho niektorí publisheri stále odmietajú?

  • Alexej Fulmek, výkonný riaditeľ Petit Press  
  • Marcela Kršková Podoláková, CEO Omnicom media group
  • Ján Svoboda, predseda predstavenstva Our Media
  • Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ Mafra Slovakia
  • Michal Teplica, generálny riaditeľ News and Media Holding

14:00 – 14:20 Coffee break

14:20 – 15:10 Je televízia stále najsilnejším médiom?

Televízia je stále najsilnejším médiom. Sledujú ju státisíce divákov a inzerenti sú ochotní platiť si tú najdrahšiu reklamu. Pozrime sa na to, aká budúcnosť čaká televízie a prečo ani oni nesmú zaspať na vavrínoch? Prečo je reklama v televízii stále najefektívnejšia?

  • Ľuboš Machaj, generálny riaditeľ RTVS
  • Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group 

15:10  16:00 Spravodajské televízie

Na slovenskom trhu sú tri spravodajské televízie. Dokážu sa uživiť? Čo je najdôležitejšie pre tvorbu zaujímavého spravodajského obsahu? Je v našom regióne dostatok tém? 

  • Ján Svoboda, generálny riaditeľ TA3
  • Dárius Haraksin, šéfredaktor JOJ 24
  • Juraj Helbich, intendant RTVS :24
  • Tomáš Vojáček, šéfredaktor CNN Prima News

2. pódium - Digital power

9:00 – 9:20 Kódex influencer marketingu

  • Jana Malaga, IAB

9:20 – 10:05 Influencer marketing: oldschool alebo stále trend

Najlepšie časy má vraj už za sebou, alebo ho značky či agentúry iba nevedia dobre robiť? Prečo niekomu funguje a niekomu už dávno nie? Aj tu sú dáta na prvom mieste. Pocity a sympatie však neoklamete.

  • Linda Bezáková, Head of content Omnicom Media Group
  • Daniel Feranec, influencer a food bloger Čoje, kreatívny riaditeľ CORE4 
  • Milada Halová, Head of Brand management Tatra banky a Raiffeisen banky
  • Marek Kopča, Marketing & PR Director Hyundai Motor Slovakia​

10:05 – 10:25 Milón návštevníkov do 3 mesiacov od otvorenia – čo o nich vieme?

  • Branislav Kohl, CEO DataConcept
  • Marek Schweigert, šéf marketingu HB reavis

10:30 – 11:30 Od Facebooku k TikToku

Nové trendy na Instagrame, LinkedIn a TikToku. Je Facebook naozaj mŕtvy a jedinou cestou je TikTok? A je TikTok vôbec pre značky bezpečnou zónou?

  • Ondro Mikuš, špecialista na online marketing, Slovak telekom 
  • Filip Kuna, expert na content marketing
  • Daniel Vachuna, Head of digital, This is locco
  • Karina Pavlíková, špecialistka pre sociálne médiá, Dôvera zdravotná poisťovňa 

11:30 – 12:30 Obed

12:30 - 13:00 LinkedIn 2024

Už nie je čas váhať ani improvizovať. K profesionálnej sociálnej sieti LinkedIN vás naučíme pristupovať strategicky. Môže vaša firma rásť aj vďaka LinkedIN? 

  • Martin Volek, spoluzakladateľ Volis International, Google Partners Trainer

13:00 – 14:00 Nová éra podcastová 

Odbornosť, vtipnosť, hravosť a najmä sloboda. Ako prepojiť podcast s reklamou, aby sme získali obchodného partnera? Kedy je pre značku reklama v podcaste efektívna a prináša jej očakávané výsledky?

  • Martina Rypáková, vedúca oddelenia marketingovej stratégie a komunikácie SPP
  • Dávid Tvrdoň, produktový manažér sme.sk, zakladateľ skpodcasty.sk
  • Michal Pur, tvorca najvplyvnejšieho českého podcastu Insider podcast
  • Hanka Koblišková, ZAPO
  • Zuzana Čubrík, strategička Digiline 

14:00 – 14:20 Coffee Break

14:20 – 15:10 Podcastéri

  • Richard Mažonas, Vražedné psyché
  • Denis Kováč, Mozgová atletika
  • Romana Hlavanda Gogová, HN Podcast 
  • Naďa Kacera, spoluzakladateľka Levosphere
  • Anka Sabolová, spoluzakladateľka Levosphere

15:10 – 16:00 Prémiový ketering

O ľuďoch, hejteroch a chovaní online.

  • Demo z Demotivácie
  • Žltý Sloník
  • kamoši zo ZOMRI

3. pódium - Marketing power

9:00 – 9:20 Marketingová stratégia – prezentácia

9:20 – 10:10 Ako marketingová stratégia funguje pre biznis aj značku? 

Prečo je dnes dobré investovať do stratégie? Ako ju robiť krok za krokom, na čo nezabudnúť a prečo sa treba stále vracať k jej podstate? Akú úlohu hrajú pri jej tvorbe dáta? Optimalizácia marketingových budgetov. Ako ich robiť správne a nepoškodiť značku?

  • Naďa Kacera, spoluzakladateľka Levosphere
  • Anka Sabolová, spoluzakladateľka Levosphere
  • Peter Kontra, CEO Wiktor Leo Burnett 
  • Marek Koštrna, marketingový manažér 101 Drogerie 
  • Merita Mazreku, zakladateľka Mazreku Medical

10:10 – 10:30 Haptika - rýchla a efektívna cesta do hlavy vašich zákazníkov

  • Michal Kardelis, CEO Smartouch

10:30 – 10:50 Coffee Break

10:50 - 11:40 Lovebrand

Kedy sa zo značky stáva lovebrand? Môže značka sama o sebe tvrdiť, že je lovebrandom alebo to rozhodujú zákazníci?

  • Ivana Zelizňáková, riaditeľka odboru marketingu SPP
  • Pavol Chalupka, marketingový riaditeľ Kofola ČeskoSlovensko
  • Martin Woska, Group Creative & Strategy Director, TRIAD
  • Tereza Molnár, Brand & CX Director​ 365.bank
  • Soňa Lexmanová, Managing Director SKPR Strategies, prezidentka Asociácie public relations SR

11:40 – 12:30 Sú tu s nami 30 rokov

Značky oslavujúce 30. narodeniny. O radostiach aj starostiach. Od reklamy v printe, cez televíziu až na sociálne siete? Od koruny k euru. Čo všetko ich postretlo a čo ich poháňa vpred?

  • Ondrej Holan, CEO, CMO Andrea shop
  • Tomáš Kratochvíl, výkonný riaditeľ Manufaktura
  • Marian Timoracký, Partner Mark BBDO
  • Anton Molnár, Head of Communications Slovnaft 
  • Florián Kevický, CEO Ipesoft

12:30 – 13:15 Obed

13:15 – 14:00 Malé značky

Ich majitelia idú s kožou na trh. A zákazníci oceňujú, že presne poznajú príbeh a osoby, ktoré stoja za ich obľúbeným produktom. Čo im v komunikácii funguje a čo nie? Dá sa robiť marketing aj in house, za malé budgety a bez veľkých agentúr?

  • Martina Dudová, zakladateľka kozmetickej značky Kvitok
  • Michal Hornický, co-founder Kreatívna dvojica 
  • Jozef Robel, riaditeľ Robel shoes & accessories
  • Mariana Veselá, zakladateľka Veselý čaj

14:00 – 14:20 Budúcnosť digitálnej OOH je v omnichannel

  • Tomáš Tiefenbach, CEO Lurity

14:20 – 14:40 Coffee Break

14:40 – 15:30 Športový marketing

Značky sa čoraz častejšie spájajú so športom a športovcami. V biznise sa točia milióny. Ako urobiť aj na Slovensku zo športového partnerstva obchod výhodný pre obidve strany?

  • Lucia Tobolková, marketingová riaditeľka Ticketportal
  • Tomáš Buzek, člen predstavenstva SK Slavia Praha
  • Pavel Krbec, CEO Livesport
  • Roman Neuschl, riaditeľ Joj šport 
  • Nikolas Pátek, Marketing Director Oktagon MMA

15:30 – 16:20 E-commerce

Na prvom mieste je vždy spokojný zákazník, ktorý chce nakupovať jednoducho a bezpečne. Kartami však miešajú nové marketplaces a hlavne nové technológie.  Čo robiť, aby lojalita a CX neboli iba buzzword?

  • Erik Richnák, CEO Zľavomat
  • Petr Miklík, CMO Grizly
  • Martin Anderko, Head of Performance Marketing GymBeam
  • Ivo Mrena, CMO & Country Lead SK Shoptet

17:00 Podcast naživo - Vražedné psyché

 

Podujatím budú sprevádzať:

Lucia Ležovičová, šéfredaktorka Stratégií

Michaela Mishuls Homolková, moderátorka Európa 2

Oliver Jakubík, Personal Influence & Brand Experience

 

Prihláste sa tu:

Kontaktná osoba:

Júlia Andrejčíková, Event Manager, 0948 988 124, Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

01 - Modified: 2023-10-30 08:54:13 - Feat.: - Title: Martin Fenčák zo ZAPO: Najlepšie funguje natívna reklama, ktorá je prirodzená 02 - Modified: 2023-10-26 08:21:05 - Feat.: - Title: Tomáš Vojáček zo CNN Prima News: Každý týždeň máme tematický špeciál. Divákom ponúkame niečo, čo inde neuvidia 03 - Modified: 2023-10-24 08:47:08 - Feat.: - Title: Marktingový stage na Stratégie Fórum ovládli aj značky, ktoré sú tu s nami 30 rokov 04 - Modified: 2023-10-25 07:41:17 - Feat.: - Title: Spravodajské televízie na Stratégie Fórum: Ostrá konkurencia na malom piesočku 05 - Modified: 2023-10-27 08:10:14 - Feat.: - Title: Digitálny stage na Stratégie Fórum ukázal, že reklama v podcaste naberá na sile
menuLevel = 1, menuRoute = hn-konferencie, menuAlias = hn-konferencie, menuRouteLevel0 = hn-konferencie, homepage = false
18. máj 2024 17:14