StoryEditorChorvátsko láka turistov, pripravilo aj samolepkovú kampaň
Dôveryhodný podnik či inštitúcia získa samolepku Stay Safe in Croatia, ktorá by mala turistom garantovať bezpečnosť.
Obľúbená letná destinácia Čechov a Slovákov pripravila tento rok projekt na podporu miestneho cestovného ruchu. Dôveryhodné podniky v Chorvátsku dostanú špeciálnu samolepku, ktorá má garantovať bezpečnosť daného podniku alebo inštitúcie. Podľa chorvátskej ministerky turizmu a športu Nikoliny Brnjacovej sa k projektu prihlásilo už viac ako 10-tisíc chorvátskych subjektov. Samolepku môžu získať napríklad reštaurácie a bary, hotely, súkromné ··apartmány, múzeá a ďalšie...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-18 05:13:35 - Feat.: - Title: Chorvátsky parlament vyslovil dôveru novej vláde premiéra Plenkoviča
02 - Modified: 2024-05-18 22:00:00 - Feat.: - Title: Šéf cestovných kancelárií pre HN: Týždňová dovolenka v Tunisku vyjde lacnejšie ako víkendový výlet v Tatrách
03 - Modified: 2024-05-14 10:19:19 - Feat.: - Title: VIDEO Kto sa chce dostať na jej vrchol, musí zdolať vyše 6-tisíc schodov. Na posvätnú horu Tchaj-šan sa ľudia plaholčia štvornožky
04 - Modified: 2024-05-13 14:22:38 - Feat.: - Title: Jar dopadla pre hotely lepšie. V Bratislave to bolo inak, biznis im zachraňovala zahraničná klientela
05 - Modified: 2024-05-08 19:06:04 - Feat.: - Title: Chorvátska vládnuca strana sa dohodla na koalícii s krajnou pravicou