StoryEditor

Náš sektor je silne previazaný s Európou

24.09.2019, 00:00
Autor:
(JP)(JP)
Náklady európskym výrobcom vozidiel predraží okrem taríf aj sťažená administratíva na colniciach a reexport produktov medzi krajinami Únie, tvrdí Vojtěch Severýn, manažér komunikácie Sdružení automobilového průmyslu.


Čo predraží európskym producentom výrobu vozidiel okrem ciel, ktoré v prípade tvrdého brexitu zavedie Svetová obchodná organizácia?
Okrem priamych dosahov na vývoz produktov automotive, ktorými sú clá, môžeme očakávať aj nepriame dosahy, a to cez reexport produktov z ďalších krajín Únie. Veľké náklady tiež môž...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-20 22:00:00 - Feat.: - Title: Ivana Šáteková: Písali mi, prečo nemaľujem Kriváň, ale zosmiešňujem Slovákov. Ja však len nastavujem zrkadlo 02 - Modified: 2024-09-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Šimečka pre HN: Trojpercentná extrémistická strana zametá s celým Hlasom i koalíciou (rozhovor) 03 - Modified: 2024-09-19 15:38:03 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Bratislavský Volkswagen dopláca na záplavy v Česku. Do odvolania odstavuje výrobu dvoch modelov 04 - Modified: 2024-09-19 15:42:39 - Feat.: - Title: Srbský veľvyslanec na Slovensku pre HN: Veríme, že vaše skúsenosti nám pomôžu na našej ceste do Európskej únie 05 - Modified: 2024-09-18 22:00:00 - Feat.: - Title: Keď nás v noci trápi hlava: Čím viac sa snažíte spať, tým horšie to ide. Ako z bludného kruhu?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. september 2024 11:27