StoryEditor

Nahrávacie spoločnosti chcú spolupracovať s Facebookom

12.03.2018, 23:00

Facebook hľadá nové spôsoby, ako získať späť mladšie publikum. Počet nových a aktívnych používateľov pod dvadsať rokov na modrej sociálnej sieti každý rok klesá. Nie všetci však smerujú na Instagram, ktorý najväčšia sociálna sieť na svete vlastní. Väčšina mladého publika totiž venuje väčšiu pozornosť YouTube, platforme na šírenie videí a hudby, ktorá je v súčasnosti najväčším konkurentom Facebooku. Priestor, aký poskytoval YouTube tvorcom audiovizuálneho umen...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-25 18:01:58 - Feat.: - Title: Hororový vstup do sezóny i búriaci sa diváci. Akcionárov sa treba spýtať, kam klub smeruje, vraví Radivojevič 02 - Modified: 2024-07-30 12:59:46 - Feat.: - Title: Olympijský hrdina Tury pre HN: Rada mladým? Makať a makať. Aj ja som však prežil v skejtbordingu ťažké obdobia 03 - Modified: 2024-07-30 08:45:51 - Feat.: - Title: Európskej komisii sa nepáči kontrola obsahu na sieti X 04 - Modified: 2024-07-01 12:28:38 - Feat.: - Title: Európska komisia obvinila spoločnosť Meta kvôli ponuke bezplatných služieb výmenou za dáta​ 05 - Modified: 2024-06-25 15:56:50 - Feat.: - Title: Máte poslednú šancu, aby ste Facebooku a Instagramu zakázali použiť vaše údaje a fotky na trénovanie AI
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
29. september 2024 00:14