Štúdia spoločnosti Forbes ukazuje, že zákazníci utratia za nákup o 48 percent viac, ak je prispôsobený na mieru.
Stitch Fix (SFIX) je zaujímavá americká spoločnosť poskytujúca personalizované služby online. V realite to znamená, že vďaka objemnému balíku detailných údajov o preferenciách klientov a kupovaných tovaroch v kombinácii s algoritmami, navrhuje klientom jedinečné oblečenie.
Klient oblečenie prvýkrát uvidí, až keď mu je doručené, pričom môže vrátiť tie kúsky, o ktoré nemá záujem.
Algoritmus pracuje s viac ako 90 zmysluplnými údajovými bodmi a s predikciou nákupného správania, prognózy dopytu a optimalizácie zásob.
Vo výsledku platí, že čím viac tovaru si zákazníci pomocou SFIX-u objednajú a posk...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-11 11:57:27 - Feat.: - Title: Zastavte sa na malý moment: Doplňte svoj, mamin i dcérin šatník sviežimi farbami
02 - Modified: 2024-05-13 11:00:00 - Feat.: - Title: Influencerka Karolína Shawty: Ľudia o mne nevedia, že dokážem uloviť rybu či založiť oheň
03 - Modified: 2024-04-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Prichádzajú Allegro Days: Exkluzívne zľavy na obľúbené produkty
04 - Modified: 2024-04-08 10:10:58 - Feat.: - Title: Allegro Days po prvýkrát na Slovensku: Celý týždeň plný zliav až do výšky 40 %
05 - Modified: 2024-04-05 22:00:00 - Feat.: - Title: Šatníky Slovákov zažívajú epický súboj. Bavlna odpovedá na provokáciu polyesteru, preteky okorenila aj ropa