StoryEditor

Sláva sýtených nápojov vyšumela

31.03.2016, 00:00

Hasenie smädu kolou a sladkými sýtenými nápojmi stráca v posledných rokoch na svojej popularite. Najväčší svetoví producenti ako Coca-Cola a Pepsi už nejaký čas bojujú o priazeň spotrebiteľov a tento rok to nebudú mať o nič jednoduchšie. Podľa posledných údajov totiž vlani klesol záujem v USA o sýtené nápoje o 1,2 percenta. Je to ešte viac ako v roku 2014, keď producenti zaznamenali pokles o 0,9 percenta....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-09 22:00:00 - Feat.: - Title: Slovenské potraviny majú úspech aj vo svete, ktoré tam bodujú? 02 - Modified: 2024-09-04 09:29:27 - Feat.: - Title: Kvôli výnimkám pri dani z cukru môže štát prísť o takmer sedem miliónov eur 03 - Modified: 2024-08-13 22:00:00 - Feat.: - Title: Čo ak by sa to nevolalo daň z cukru, ale zo smrteľnej obezity? 04 - Modified: 2024-06-18 15:51:42 - Feat.: - Title: Nealkoholické nápoje s pridaným cukrom majú podliehať novej dani. Štátu prinesú stovky miliónov eur 05 - Modified: 2024-06-17 11:25:56 - Feat.: - Title: Pepsi bola kedysi námornou veľmocou. Vďaka bizarnej dohode so Sovietskym zväzom mala 17 ponoriek, krížnik aj torpédoborec
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
28. september 2024 17:46