StoryEditor

Dobrý predavač? Taký, čo vám vie poradiť

12.01.2014, 09:49
Autor:
tasr, stltasr, stl

Na predavačoch v obchodoch si ľudia najviac cenia schopnosť poskytnúť im v prípade nejasností odbornú radu. Súčasne je to však aj vlastnosť, ktorá im na nich najčastejšie chýba. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MasterCard.

"Okrem schopnosti kvalifikovane poradiť, ktorú považuje za dôležitú 74 % zákazníkov, prakticky každý druhý najviac ocení, keď sa mu predavač nevnucuje, ale je mu k dispozícii v prípade potreby," opísala Martina Kirchrathová zo spoločnosti MasterCard. Súčasne rovnaké množstvo zákazníkov podľa jej slov potom ocení ochotu a príjemné vystupovanie.

Prieskum tiež ukázal, že viac ako polovica opýtaných má zlú skúsenosť práve s tým, že im predavač nevie v prípade potreby poskytnúť odbornú pomoc s nákupom. Zákazníci majú rozporuplné pocity aj z prítomnosti predavača v predajni. Buď ho považujú za dotieravého, pretože ich nenechá voľne vyberať, alebo ho naopak nemôžu nájsť. S neochotou sa stretáva 43 % zákazníkov a 30 % má pocit, že sa im obchodník snaží predať za každú cenu ten najdrahší variant tovaru.

 

01 - Modified: 2005-11-30 10:12:04 - Feat.: 0 - Title: Nemecké firmy na Slovensku
01 - Modified: 2024-06-28 09:15:00 - Feat.: - Title: Najhoršia reklama: Skoro polovica majiteľov elektromobilov v USA ich už viac nechce 02 - Modified: 2024-06-25 15:30:00 - Feat.: - Title: Parlamentná ruleta: Okolo zlomovej hranice sa točí takmer štvrtina hlasov (komentár) 03 - Modified: 2024-06-25 14:46:46 - Feat.: - Title: Briti vidia stav svojej krajiny žalostne, ale Francúzi sú pesimistickejší, ukázal prieskum 04 - Modified: 2024-06-23 14:01:45 - Feat.: - Title: Voľby v Česku by v júny podľa prieskumu s výrazným náskokom vyhralo hnutie ANO 05 - Modified: 2024-06-20 14:02:21 - Feat.: - Title: Penta prekreslila rozšírenie centra Bory. Do zóny pribudne prémiový supermarket
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
29. jún 2024 07:35