StoryEditor

Značka, ktorá naučila Slovákov starať sa o svoje zuby

24.06.2021, 00:00
Napriek globálnej nákaze sa tieto podniky vynašli. Prečítajte si ich rôzne prekvapivé príbehy v seriáli HN Firmy a kríza.

Vycikať, umyť zuby a spať. Túto vetu počuje pred spaním takmer každé dieťa. Na jej prostrednú časť však počas pandémie zanevrel aj nejeden dospelý. A práve preto sa rozhodla spoločnosť Curaden Slovakia posilniť vzdelávanie Slovákov, v ktorom sa angažuje dlhé roky. „S našou značkou sme od prvého dňa lockdownu dávali ľuďom návod na to, ako zlepšiť starostlivosť o zuby a vyhnúť sa tak návšteve zubára. Kvalitná dentálna hygiena bola v tom čase obzvlášť potrebná, tak u dospelých, ako aj u detí,“ priblížila na úvod výkonná riaditeľka bratislavskej spoločnosti Lucia Rabatinová.

Edukácia je s podnikom, ktorý je výhradným dovozcom výrobkov Curaprox na Slovensko, spojená už od jeho začiatku, teda od roku 2005, keď sa spustil osvetový projekt Dental Ala...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-06 22:00:00 - Feat.: - Title: Bezostyšné návraty ukazujú, že sme vo veku drzosti 02 - Modified: 2024-05-01 08:05:40 - Feat.: - Title: Tržby firiem vlani rástli, ale zisk sa prepadol o vyše desatinu 03 - Modified: 2024-04-26 10:15:55 - Feat.: - Title: Sociálna poisťovňa oznámi poskytnutie úľavy z odvodov firmám do konca apríla 04 - Modified: 2024-04-25 07:56:22 - Feat.: - Title: Seriál HN Chcem byť exportér: EXIMBANKA SR zvýhodňuje financovanie exportu v náročných časoch 05 - Modified: 2024-04-23 14:01:19 - Feat.: - Title: Na Slovensku podniká takmer trikrát viac mužov, ako žien
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
07. máj 2024 13:14