Vycikať, umyť zuby a spať. Túto vetu počuje pred spaním takmer každé dieťa. Na jej prostrednú časť však počas pandémie zanevrel aj nejeden dospelý. A práve preto sa rozhodla spoločnosť Curaden Slovakia posilniť vzdelávanie Slovákov, v ktorom sa angažuje dlhé roky. „S našou značkou sme od prvého dňa lockdownu dávali ľuďom návod na to, ako zlepšiť starostlivosť o zuby a vyhnúť sa tak návšteve zubára. Kvalitná dentálna hygiena bola v tom čase obzvlášť potrebná, tak u dospelých, ako aj u detí,“ priblížila na úvod výkonná riaditeľka bratislavskej spoločnosti Lucia Rabatinová.
Edukácia je s podnikom, ktorý je výhradným dovozcom výrobkov Curaprox na Slovensko, spojená už od jeho začiatku, teda od roku 2005, keď sa spustil osvetový projekt Dental Ala...
Zostáva vám 85% na dočítanie.