StoryEditor

Na trať pri Žiline sa hlásia dve firmy

09.07.2020, 00:00
Nevýrazný železničný úsek na severe Slovenska je už druhýkrát predmetom tendra ministerstva dopravy. Prvý pokus zastavili vysoké nároky a krátky čas pre súťažiacich.

Denne 20 vlakov na 21-kilometrovom úseku. Trasa medzi Žilinou a Rajcom, o ktorú sa súťaží, netvorí ani percento železničnej siete, je však predmetom debát viacerých prepravcov. Dôvod: skrýva v sebe potenciál prepravy množstva ľudí, ktorí denne stoja v zápchach pre chýbajúci obchvat Žiliny. Prvý pokus ministra Árpáda Érseka vysúťažiť dopravcu vlani stroskotal pre šibeni...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-02 10:23:33 - Feat.: - Title: Gröhling dal Rážovi čas do konca septembra. Vlaky zadarmo sú populistický mýtus, vyhlásil 02 - Modified: 2024-07-02 09:48:11 - Feat.: - Title: Expert na železnice: Z príčiny nehody v Nových Zámkoch som šokovaný. Za celú kariéru som nič podobné nezažil 03 - Modified: 2024-07-04 12:59:35 - Feat.: - Title: Paradox v Bratislave. Na jednom konci postavili dopravný uzol, no iná časť má dostať vlaky bez napojenia 04 - Modified: 2024-06-19 08:11:51 - Feat.: - Title: Železnice chcú zvýšiť bezpečnosť cestujúcich. Vo vlakoch pribudnú kupé len pre ženy či tiché zóny 05 - Modified: 2024-06-14 12:34:00 - Feat.: - Title: Slovensko zbrojí. Ochranu nad naším nebom chcú prevziať blesky z Poľska aj Izraela
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. júl 2024 09:14