StoryEditor

Kamióny trpia. Niet čo prevážať

02.04.2020, 00:00
Dopyt po dodávkach ubúda v každom segmente. Úpadok cítia okrem prepravcov automobiliek aj nákladiaky v stavebníctve a potravinárstve.

Pôvodne sa špecializovali na komponenty do áut. Teraz vyvážajú eurookná do Francúzska a odevy Španielom. A späť sa tie isté nákladiaky vracajú plné plastových výrobkov. Ekonomika na Slovensku totiž stojí už tretí týždeň a domino efekt pomaly dolieha aj na nákladných dopravcov. Firma Europe Express, zameraná na automotive v rámci celej Európy, operuje v krízovom režime už týždne. „Berieme všetko, čo nám ponúknu. Snažíme sa udržať na cestách aspoň 60 percent vozidiel,“ priblížil m...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár) 02 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 03 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút 04 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta 05 - Modified: 2024-04-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Dopravné značky, ktoré musia vodiči dokonale poznať. Mnohí však zaváhajú
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 17:19