StoryEditor

Žilinské firmy: Chýba nám diaľnica

05.12.2019, 23:00
Rozvoj potenciálu severu krajiny brzdí nedostatočná infraštruktúra.

Keď sa pred 13 rokmi spúšťala neďaleko Žiliny výroba v juhokórejskej automobilke Kia, miestni obyvatelia ani netušili, aký pozitívny dosah to bude mať pre ich región. „Ak by sme porovnávali, ktorý veľký investor zanechal v regióne najpozitívnejšie stopy, Žilina by vyhrala,“ uviedol počas stredajšieho HNClubu štátny tajomník ministerstva hospodárstva Rastislav Chovanec.

Kým ešte v decembri 2006 sa miera evidovanej nezamestnanosti v žilinskom okrese podľa Ústredia práce pohybovala na ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-08-21 13:58:09 - Feat.: - Title: Slovensko nebude tranzitnou krajinou pre zvyšok EÚ, vysvetľoval Ráž vyššie sadzby mýta 02 - Modified: 2024-08-21 10:46:48 - Feat.: - Title: Vláda schválila zmeny v systéme výberu mýta, kamióny budú platiť za emisie oxidu uhličitého 03 - Modified: 2024-08-15 12:38:53 - Feat.: - Title: Výber mýta na diaľniciach a cestách prvej triedy dosiahol v júli viac ako 20-tisíc miliónov eur 04 - Modified: 2024-08-12 11:02:14 - Feat.: - Title: Nové obmedzenia na kľúčovej križovatke R1 a D1. Most vstupuje do ďalšej etapy opráv 05 - Modified: 2024-08-01 17:55:40 - Feat.: - Title: Ráž naznačil zvyšovanie cien diaľničných známok. Konsolidačné opatrenia budú nutné, tvrdí
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. september 2024 08:51