StoryEditor

Železnice musia prestať byť sociálnym podnikom

01.07.2019, 00:00
Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Rastislav Cenký v rozhovore vysvetlil aj to, prečo železnice znižujú počet zamestnancov iba veľmi ťažko.

Ako hodnotíte analýzu Útvaru hodnoty za peniaze, ktorá sa zaoberala zvýšením efektívnosti na železniciach? Trafili do čierneho?
Je smutné, že na takéto veci musel poukázať Útvar hodnoty za peniaze. Železnice o tom mali vedieť železnice samy. Ak by boli v posledných rokoch riadené odborne, a nie politicky, tak na takéto veci nemusel prichádzať Útvar hodnoty za peniaze. To, čo vyšlo zo štúdie, je vo veľmi veľkom percente nielenže pravda, ale sú to veľmi...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-28 13:30:00 - Feat.: - Title: Analytik pre HN: Orbán si myslel, že zreguluje ceny. Výsledkom bola najvyššia potravinová inflácia v Európe 02 - Modified: 2024-09-27 22:00:00 - Feat.: - Title: Samovražedná vojna tela: Keď sa telo pomýli a vlastné zbrane obráti, nie na votrelca, ale proti sebe 03 - Modified: 2024-09-27 16:45:00 - Feat.: - Title: Železnice idú zahustiť vlaky medzi Bratislavou a Trnavou. Súťažil len známy hráč a cenu nafúkol na dvojnásobok 04 - Modified: 2024-09-27 16:00:00 - Feat.: - Title: Štátny tajomník rezortu diplomacie pre HN: Máme záujem posilniť slovenskú prítomnosť na trhoch globálneho juhu 05 - Modified: 2024-09-27 11:00:00 - Feat.: - Title: Návhár Boris Hanečka: Poviem vám, prečo chodím dogabaný!
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
29. september 2024 00:21