StoryEditor

Ako vidí budúcnosť železnice v Bratislave štúdia

13.06.2019, 00:00
Autor:
redred

Alternatíva 1
Náklady:
710 538 495 eur
Táto možnosť počíta s tým, že všetky vlaky osobnej dopravy, až na tie, ktoré smerujú do Rajky či Viedne cez Kittsee, budú končiť, respektíve vychádzať z Hlavnej stanice. Okrem toho sú súčasťou tejto alternatívy aj modernizácie úsekov Bratislava-Lamač – Bratislava-hlavná stanica – Bratislava-Vinohrady. Železnice chcú okrem toho čiastočne rekonštruovať aj ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-22 19:38:13 - Feat.: - Title: Rýchlostná cesta R1 je v Banskej Bystrici plne prejazdná v oboch smeroch 02 - Modified: 2024-09-21 12:47:43 - Feat.: - Title: Svetová banka poskytla rekordnú sumu na ekologické projekty, spomína aj verejnú dopravu 03 - Modified: 2024-09-21 10:21:03 - Feat.: - Title: Lufthansa uvažuje o zrušení spojenia medzi Frankfurtom a Pekingom 04 - Modified: 2024-09-19 15:28:24 - Feat.: - Title: Pre poškodený most v Kremničke uzatvárajú rýchlostnú cestu R1 05 - Modified: 2024-09-19 13:05:28 - Feat.: - Title: Tieto značky by mal ovládať každý vodič. Preverte svoje znalosti zo základov autoškoly
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
29. september 2024 01:10