Uvoľnenie dlhovej brzdy nie je podľa analytikov pri diaľniciach riešením.TASR
StoryEditor

Prečo meškajú diaľnice? Je to aj chybným zberom dát, tvrdí šéf Hodnoty za peniaze

02.05.2018, 00:00
2030 je rok, kedy sa môže dostavať úsek Turany – Hubová.

Uvoľnenie dlhovej brzdy. Tak znela požiadavka koalície, ktorá sa skloňovala počas minulého roka. Dôvodom mal byť nedostatok financií na výstavbu diaľnic. Na uvoľnenie dlhovej brzdy však bola potrebná zmena ústavného zákona, na čo by boli potrebné aj hlasy opozície.

V HNtelevízii si pozrite aj rozhovor s bývalým investičným riaditeľom Národnej diaľničnej spoločnosti Jurajom Čermákom z konca a...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-22 19:38:13 - Feat.: - Title: Rýchlostná cesta R1 je v Banskej Bystrici plne prejazdná v oboch smeroch 02 - Modified: 2024-09-21 12:47:43 - Feat.: - Title: Svetová banka poskytla rekordnú sumu na ekologické projekty, spomína aj verejnú dopravu 03 - Modified: 2024-09-21 10:21:03 - Feat.: - Title: Lufthansa uvažuje o zrušení spojenia medzi Frankfurtom a Pekingom 04 - Modified: 2024-09-19 15:28:24 - Feat.: - Title: Pre poškodený most v Kremničke uzatvárajú rýchlostnú cestu R1 05 - Modified: 2024-09-19 13:05:28 - Feat.: - Title: Tieto značky by mal ovládať každý vodič. Preverte svoje znalosti zo základov autoškoly
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
29. september 2024 00:49