StoryEditor

Tržnice si razia cestu späť k zákazníkom

21.03.2018, 23:00
Každé významné mesto má svoje trhovisko. Na Slovensku tento trend poznačil nástup veľkoplošných predajní a obchodov.

V minulosti boli tržnice centrom všetkých nákupov. Postupne im prvenstvo prebrali veľké hypermarkety, no dnes si opäť razia svoju cestu k zákazníkom. V Bratislave už viac ako dva roky funguje koncept Fresh Marketu, ktorý spája klasické prevádzky s trhoviskom. Už o pár dní sa k nemu pridá aj Petržalská tržnica a Trch, ktorý je situovaný v obytnom komplexe Slnečnice.


Rozmach v Bratislave
„Posledné roky sa v rámci celkového zvyšovania záujmu o zdravú výživu a poctivé potraviny tržnice stávajú znovu ,trendy‘ aj pre mladšiu klientelu,“ vyjadrila sa Susanne Gerbel, marketingová manažérka Fresh Market Bratislava. Tržnica spája klasický trh na jednom poschodí s obchodmi a so stravovacími jednotkami na druhom. Celkovo v nej ponúka svoje tovary a služby sto nájomcov, ktorí ponúkajú lokálny aj zahraničný sort...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-23 17:30:00 - Feat.: - Title: Zasadí vláda reťazcom ťažkú ranu? Danko načrtol novú daň 02 - Modified: 2024-09-20 13:28:51 - Feat.: - Title: Dosah konsolidačných opatrení na ceny nemusí byť okamžitý, tvrdí Inštitút ekonomických a spoločenských analýz 03 - Modified: 2024-09-13 08:10:53 - Feat.: - Title: Platba bez hotovosti aj bez karty. Jeden z našich reťazcov pripravuje nový spôsob úhrady nákupov 04 - Modified: 2024-09-05 07:39:49 - Feat.: - Title: Tržby v slovenskom maloobchode sa zvýšili siedmy mesiac po sebe 05 - Modified: 2024-08-26 14:27:58 - Feat.: - Title: Rezort financií plánuje zriadiť web na porovnanie cien potravín v maloobchode
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
30. september 2024 00:30