StoryEditor

Advokát: Železnice mali právo odstúpiť

20.09.2017, 21:48
Ak Transprojekt porušoval rôzne povinnosti zo zmluvy, môže hradiť škody či zmluvné pokuty.

Nekonečný príbeh rekonštrukcie Hlavnej stanice má ďalšie pokračovanie. „Nastal čas zásadným spôsobom konať a s týmto historickým problémom sa vyrovnať,“ oznámil generálny riaditeľ železníc Martin Erdössy. Železnice Slovenskej republiky odstúpili od zmluvy so spoločnosťou Transprojekt. Prinášame vám odpovede na základné otázky celého sporu.


1. Aký je problém v rámci rekonštrukcie Hlavnej stanice?
Rekonštrukcia Hlavnej stanice je v pláne už od roku 1998, v ktorom investor a Železnice Slovenskej republiky podpísali dohodu o spolupráci. Rekonštrukciu mal zabezpečiť investor Transprojekt v roku 2005. Následne Andrej Ďurkovský, b...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 07:20:01 - Feat.: - Title: Stavebníctvo zažíva už štvrtý pokles po sebe. Domáca produkcia zaostáva 02 - Modified: 2024-04-29 22:14:04 - Feat.: - Title: Cez krízu prišiel ošiaľ a drevo na Slovensku rekordne zarábalo. No ceny padli, cíti to aj štát 03 - Modified: 2024-04-29 22:17:58 - Feat.: - Title: Dôležitý dopravný uzol na severe mieri k míľniku. Kľúčový most však blokuje stanica miestneho podnikateľa 04 - Modified: 2024-04-28 22:00:00 - Feat.: - Title: Dôležitý dopravný uzol na severe mieri k míľniku. Kľúčový most však blokuje stanica miestneho podnikateľa 05 - Modified: 2024-04-30 05:23:24 - Feat.: - Title: Obchvat Žiliny či 160-ka do Košíc. Toto sú najdrahšie projekty, ktoré nám pomohol zaplatiť Brusel
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. máj 2024 20:24