StoryEditor

Výrobcovia v sladkostiach znižujú obsah cukru. Ale zmenšujú aj výrobky

14.08.2017, 00:00

Výrobcovia tyčiniek Milka, KitKat či Mars vďaka celosvetovému tlaku na konzumáciu zdravších potravín a hrozbe vyššej dane pozvoľna znižujú obsah cukru vo svojich produktoch. Ďalším trendom je potom zmenšovanie tyčiniek a ostatných kalorických výrobkov. Firmy sa tak ľahšie dopracujú k lepším nutričným hodnotám na porciu.

Pre človeka milujúceho KitKat alebo Margot pôjde asi o nepatrnú zmenu. Zrejme ju ani nezaznamená, ale rovnako mu o trošku zlepší jedálniček. Predsa len, nie je úpl...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-25 16:15:49 - Feat.: - Title: Cukor bol stovky rokov hlavnou oporou kubánskej ekonomiky, teraz čelí kultový priemysel úpadku 02 - Modified: 2024-05-22 11:18:39 - Feat.: - Title: Biely jed, čo prináša sto miliónov 03 - Modified: 2024-05-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Kto vyhrá v Čerstvých hlavičkách? Nezabudnite hlasovať 04 - Modified: 2024-05-10 15:30:00 - Feat.: - Title: Ceny cukru sa prudko otočili. Slovenskí obchodníci hlásia: Z tovaru sa stáva ťahák tejto sezóny 05 - Modified: 2024-05-01 14:09:00 - Feat.: - Title: Priemerná mesačná mzda v potravinárstve vzrástla. Vlani stúpla na 1 372 eur
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
28. máj 2024 16:12