StoryEditor

Facebook zamieša karty v streamovacom biznise

11.08.2017, 00:00
Sociálna sieť bude konkurovať YouTubu, ale aj Netflixu a Amazonu Prime. Chystá tiež vlastný obsah.

Svetovo obľúbeným streamovacím službám Netflix, Amazon Prime či HBO Go rastie nová konkurencia s veľkým potenciálom. Do rastúceho biznisu sa totiž púšťa gigant Facebook. Firma pod vedením Marka Zuckerberga sa rozhodla rozšíriť svoju videosekciu a spustiť novú platformu s názvom Watch. Ponuka sa bude spočiatku opierať o športové zápasy a rodinné relácie vo vysielaní športových zápasov, rodinných relácií od Time a programov z produkcie National Geografic. Kým táto služba má konkurovať najmä YouTubu, predstavitelia sociálnej siete prezradili aj odvážnejšie plány. A to vytvárať vlastný pôvodný obsah – filmy a seriály....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-25 18:01:58 - Feat.: - Title: Hororový vstup do sezóny i búriaci sa diváci. Akcionárov sa treba spýtať, kam klub smeruje, vraví Radivojevič 02 - Modified: 2024-08-27 08:29:45 - Feat.: - Title: Tlak vlády USA na stiahnutie určitého obsahu o covide bol podľa Zuckerberga nesprávny 03 - Modified: 2024-07-30 12:59:46 - Feat.: - Title: Olympijský hrdina Tury pre HN: Rada mladým? Makať a makať. Aj ja som však prežil v skejtbordingu ťažké obdobia 04 - Modified: 2024-07-30 08:45:51 - Feat.: - Title: Európskej komisii sa nepáči kontrola obsahu na sieti X 05 - Modified: 2024-07-01 12:28:38 - Feat.: - Title: Európska komisia obvinila spoločnosť Meta kvôli ponuke bezplatných služieb výmenou za dáta​
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
29. september 2024 17:36